when i get older i will be stronger

Helt sjukt vilken ångest jag har just nu.. Det är inte kul alls. Anledningen är iaf bra, jävligt bra. Vi hade så grymt kul i Halmstad och jag saknar varenda minut. Saknar min bästa vän också som jag alltid har så otroligt kul med. Vi lärde känna jätte många medan vi var där, haha alla som undrade varför vi skulle åka dit när vi inte kända några. Sug på den nu.
Ikväll ska jag sova själv för första gången på 4 eller 5 dagar, ingen som jag kan ligga och prata med halva natten om alla tankar man har i huvudet och ingen som ger mig dem svaren jag vill ha. Blä jag får ont i magen..
Ska kolla igenom alla Halmstad bilder innan jag slår på GSE. Nu är det happyface som gäller, okej!
Sleep tight awesome people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0