People ask me why it’s so hard for me to trust people, and I ask them why it’s so hard to keep a promise.

Har legat i soffan hela dagen, har inte ens gått upp för att äta någon lunch. Dagen började med att mamma fick ett sorgligt samtal från min morbror som handlade om att en nära släkting gått bort. Så jag och mamma har suttit och kramats hela dagen samtidigt som vi druckit kaffe och pratat om allt möjligt. Och på toppen av det hela har jag blivit sjuk, bad Johannes känna på mina halsamandlar igår för dem kändes uppsvällda. Och pajasen lurade i mig att jag säkert hade cancer, jäkla idiot.
Så ikväll blir det varm mjölk och honung samt en morden i midsomer med mamma, landet är inte så dumt ändå...

jag har världens bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0