just one of the good days

Jag lovar att jag toppar listan som lataste bruden. Vaknade runt halv 12 idag och fick rå panik eftersom jag skulle träffa Therese klockan 12. Men som tur var skulle hon fixa lite saker innan hon kom hit så jag satte på en film och åt frukost. När klockan var halv 2 låg jag fortfarande kvar i soffan när jag fick ett sms om att Tessi var framme. Vi tog en liten promenad sen slog vi på en harry potter rulle, sååååklart. Tänk att jag alltid blir på så bra humör när jag är med den tjejen, helt otrligt hur positiv och glad hon är om allting. I just love it!
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting och efter det ska jag göra ingenting. Jag säger ju det, satan vad lat man kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0