jag blir som blind, jag blir som stum

I lördags var det vattenfestival och från hela första början gick jag ner för att kolla på Brolle. Hade sällskap med min vän Johannes. Han började kvällen med att säga "Ta det lugnt ikväll Natalie för om du blir för full orkar jag inte släpa runt på dig". Vet ni hur kvällen slutade? Johannes somnade i bilen när vi skulle hem sen ringde han mig dagen efter och sa att han hade fått lov att åka in till sjukhuset för han hade 3 promille i blodet. Nästa gång blir det nog jag som får säga till honom.

Kvällen var iaf ganska rolig, det var kallt ute och jag tappade bort tiden så jag missade Brolle... Helvete. Vi träffade några killar från Ludvika som bodde i sin bil, haha. Kom hem runt 2 och dagen efter var jag lagom pigg för att fortsätta med allt målande! Nu ska jag göra mig iordning för om ett tag kommer det lite gäster på middag, trevligt trevligt.
Lateroo

Fräääsch brud

Min tatuerade vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0