done and done

Packningen till Halmstad är fixad och klar! WOHOOO snart drar jag och min bästa vän!!
Tur att jag har min kära mamma som packade allt, jag tog fram allt och la det på sängen sen fick hon lägga det i resväskan. Det är som ett pussel att packa, man måste lägga sakerna exakt rätt för att få plats med så mycket som möjligt. Undra om jag kommer bli bättre på att packa om jag börjar lägga mer pussel? Who knows.
Saknar min älskade vän Sara som varit borta alldeles för länge nu, hon är i paris och har det hur skönt som helt. Men jag väntar ivrigt på ett vykort som ska dyka ner i min brevlåda så jag kan läsa om hur hon har det. Nu är det dags för en kall dusch så jag känner mig en aning fräshare...


I lovelovelove you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0