Alcatraz

Satt nyss i soffan med mitt kaffe och läste Harry potter när jag såg en tidning som stack fram bland en tidningshög. Den handlar om fängelset Alcatraz som även kallas djävulsön. Älskar sånt som har med gamla fängelsen att göra, tycker det är skit intressant att läsa om gamla fångar och fängelsets historia. Det är spännande men ändå hemskt. Alcatraz är iaf omöjligt att rymma ifrån men ändå har tre fångar lyckats rymma och efter 48 år letar man fortfarande efter dem utan resultat, spännandeee! Måste fortsätta läsa min spännande tidning, förresten har jag hittat en ny destination jag vill åka till. Alcatraz. Någon som gör mig sällskap?

Ska snart byta om till oömma kläder eftersom jag ska måla om min byrå. Mammi har fått vita sjukan här hemma, allt ska bli vitt. Så det är bara att lyda, plus att jag tycker det är kul att måla och kladda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0