When a relationship ends get over it, be ok with it, learn from it. Life? Get on with it! There's are no perfect endings

Vi har fått vårt schema och jag älskar det, tror gud hörde min bön den här gången. Annars är han inte särskilt bra på att lyssna... Imorgon börjar jag iaf kl 12 så har suttit i min säng iförd myströja och kollat på avsnitt efter avsnitt av gossip girl. Nu har jag gjort mig helt klar för sängen, ska bara kolla ett avsnitt av criminal minds innan jag somnar och sover som en prinsessa hela natten.

Funderar på om jag ska gå upp relativit tidigt imorgon för att ta en promenad eller om jag ska ligga kvar i sängen så länge jag bara kan. Vi får se hur vädret blir helt enkelt!
God natt sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0