varje gång verkligheten kom lite för nära tog jag en joint,tände den, drog ett bloss och flydde

Varför är jag så trött hela tiden? Varför? Jag sover 9 timmar per natt, äter mycket vitaminer om dagen, dricker kaffe. Orkar inte att mina ögonlock ska stänga sig så fort jag lägger mig i sängen!
Idag har jag iaf chillat med min harry potter bok fram till kl 2 då jag drog in till stan. Köpte ett par skit snygga mc-boots som jag har velat ha ett bra tag och sen mötte jag upp niklas på en fika. Vi satt och pratade om allt som hänt sen vi sågs sist, det händer mycket på två månader. Var så skönt att träffa min kära vän igen! Vi mötte upp hans kompis Charlie senare som var hur skön som helst. Men när jag kom hem deckade jag i sängen, såklart. Jag kan ju inte svimma av några timmar i stan, jag som brukar klara av en hel helgs shopping...

haha, jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0