People search the world lookin for what they think they need, then they return home and find it

Idag har det stått jobb på schemat och kom hem runt halv 7. Har ändå hunnit med rätt mycket efter det även fast jag trodde att jag skulle slockna vid 8. Åt middag framför ett gg avsnitt sen var det dags att slå på tven för att kolla fångarna på fortet. Usch ryser fortfarande när jag tänker på spindlarna som jag helt hade glömt bort att dem hade med, hur i helvete kunde jag glömma något sånt? Fy satan vad äckliga djur det ska finnas.

Nu sitter jag i min underbara säng igen och tänkte klicka upp ett nytt gg avsnitt medan jag äter något litet innan jag ska sova. Imorgon börjar jag halv 9 med naturkunskap b, tror inte det är någon från min klass som ska gå den kursen. Kul ändå eftersom jag älskar att lära känna nya människor. Men om jag tänker efter finns det kanske mest nördar där, fast jag är ju också en liten nörd.. Men en jäkligt skön en!
Natti folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0