"min far har stulit första halvan av mitt liv. men den andra halvan tillhör mig"

Vilken kille, vilken bok. Jag har inte ens ord till det. Har läst den starkaste och mest gripande bok i hela mitt liv. Duncan Fairhurst har skrivit en bok som heter När ingen annan ser. Läs den, jag ber er.

Ligger i sängen lika trött som alltid och smsar med min fina vän Sara. Vi drömmer oss bort från verkligheten med höga klackar, alkohol, ett dansgolv och varandras sällskap. Har ni kännt att man bara vill komma bort och släppa allt, inte ha någora krav eller bekymmer på sina axlar?

Men eftersom jag fortfarande är en liten pluttis som inte fyllt 18 får den drömmen fortsätta i mina tankar. Ska lyssna vidare på min nya älsklings låt medan jag läser lite bloggar. Sen ska jag bädda ner mig i sängen med en ny bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0