Everybody carries some type of burden... but it's how you carry it that counts

Idag har jag migrän och solfrossa. Vakande utvilad vid halv 11, hade legat och läst klart min bok halva natten. Om jag bara har 50 sidor kvar kan jag inte sova och fortsätta läsa dagen därpå utan då vill jag läsa ut den innan jag somnar. Har hunnit bättra på min bränna ett tag på ballen och har även fått en ny favorit serie, human target heter den. Har bara sett ett avsnitt än så länge men nu på torsdag kommer det andra!
Gick ner till posten för ett litet tag sen för att hämta en ny beställning med böcker, snart har jag inte plats för mer böcker. Jag drunknar seriöst i dem. Hade tänkt krypa ner under täcket och börja följa gg igen från början. Har rysligt ont i huvudet så att ligga under täcket ett tag känns tryggt och lockande.

old one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0