the best days

Min helg har varit helt grym! Kom till Linda i fredags, var så skönt att träffa mitt hjärta igen! Vi tog en promenad med Ellen, kollade på film med Andreas och Jonas och bara myste. Igår var det grillfest hos Alexander så jag och Linda tog en lång promenad till Erika sen fick vi skjtus till Alex. När vi kom dit satt alla killar bänkade runt tven och väntade på att matchen skulle börja så när vi kom vågade vi inte säga så mycket, vi vet ju alla hur killar och fotboll är. Dem blir helt galna om man avbryter dem! Men kvällen blev faktiskt jätte rolig, jag, Linda, Anton & Carimo körde fifa. Måste väl erkänna att Linda & Carimo vann... BÅDA gångerna. Men det var bara för att dem var Barcelona, vi kunde ju inte låtit Real Madrid vinna.

Just nu är Linda på jobbet och jag ligger här hemma i hennes säng. På förmiddagen låg jag och Andreas och kollade på Emil i lönneberga sen gick vi ut och satt oss i solen. Pratade och lyssnade på musik, väldigt skönt faktiskt.
Ikväll kommer äntligen Jesper hem från vemdalen, jag har saknat min pluttis! Ska bli jätte mysigt att träffa honom igen :)
Nu ska jag ner och fixa lite mat sen blir det movie time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0