pics från helgen

Min helg har varit toppen bra faktiskt, blev inte mycket vila men det är inte det helgerna är till för. I fredags var jag på släktmiddag med Lindas & Jeppes släkt, för er som inte hänger med i svängarna så är mina två älsklingar kusiner. På lördagen blev det ingen sovmorgon utan upp och jobba! Sen kom mitt hjärta hit och vi fixade oss innan Sandra och Pillan kom, vi förade och spelade lite spel innan vi drog vidare hem till den nyfyllda 18-åringen Isabell. Vi fortsatte dricka hemma hos henne innan det blev utgång, en jätte lyckad kväll och verkligen super kul att lära känna nya människor.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen sen kolla på djuuurgården!

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0