my old dearest friend

Vaknade halv 10 imorse av att Stina ringde, hon var bakis och ville ta en promenad NU. Och jag som är så snabb och på så bra humör på mornarna.. Men klädde på mig och åt lite frukost sen tog vi en prommis. Vi gick ner till brommaplan och hamnade utanför donken. Satt i solen med en kaffe och en ciggis, the best moment in my life. Det var jätte mysigt och vi satt och pratade om både gammla och nya minnen. Min lilla Stinis fyller mig alltid med livsglädje!

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra fram till matchen börjar, har packat min väska eftersom jag åker till nynäs ikväll, har planerat kvällens outfit, orkar inte kolla på film eller läsa, det är mulet och kallt ute. Blä vad rastlös jag blev nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0