like a melody in my head that I can't keep out got me singin' like na na na na

Efter lite matte plugg och några sidor mindre att läsa i min svenska bok så slocknade jag pladask i sängen. Vaknade för ett litet tag sen och har precis ätit middag. Det här som skulle vara min pluggdag... Jaja får samla lite ny energi medan jag lyssnar på min underbara drog, helt sjukt hur man kan göra en så bra låt. Natalie är heeeelt såld!
Idag hade vi håruppsättnings prov i skolan, vi behöver ju inte prata om hur det gick. Jag blir glad om jag klarar g-gränsen iaf. Men en annan bra nyhet är att vi fick tillbaka ett prov i praktisk marknadsföring där jag kammade hem alla rätt! Katchiiiing!

Nu ska jag fortsätta nynna på min låt och spela lite spel på fb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0