hihihihi

Jag tycker det är så kul att skriva i min blogg nu just för att den är ny! Var år och dar sen jag skapade en ny blogg till skillnad från min lilla gullunge sara som byter blogg en gång i kvarten känns det som.

Slutade 11 idag och tänkte dra och gymma. Tror ni jag orkade? Det tror inte jag. Drog hem och började plugga lite på redovisningen vi ska ha imorgon. Sen duschade jag en snabbis och gjorde mig iordning för att möta upp V. Vi drog hem till honom och kollade film, åt middag och hade det allmänt myspys.
Nattinatt skruttisar


Sugen på vinter och snowboard!



Kommentarer
Postat av: sara

hihi på dig lilla busis!!! love you

2009-11-10 @ 10:37:47
URL: http://lavitadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0