so yesterday

Hela dagen har gått åt att bara julfixa allt innan julafton som är imorgon!!!!!!!! Vet ni hur taggad jag är eller!
Jag och min ängel har bestämt att vi ska ringa varandra halv 5 imorgon på morgonen så öppnar vi julklappen i julstrumpan medan vi pratar i tele sen går vi och lägger oss igen, sköna bruudar eller vad!

Idag har jag rakat Korosh och Sara kom även över, jag fick ett jätte fint armband av henne! Min bästa älskade vän, du är underbar! Nu har jag stått och rullat köttbullar i en halv timma men äntligen är vi klara. Usch det är verkligen såååå tråkigt men mums vad goda dem blir.
Nu ska jag våga mitt hår till imorgon!
GOD JUL MINA NÄRA OCH KÄRA

Kommentarer
Postat av: lindyyyhs

var det inte klockan 5?:O

2009-12-23 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0