pepparkakshus!

Linda hoppade precis in i duschen och jag chillar med datorn i hennes säng. Inte alls något roligt folk inne på msn så jag tänkte sätta på ett gg avsnitt. Idag är det lördag vilket betyder inget paradise vilket betyder döden för mig och Linda.. Hon hade hört av sin kompis Sophie att det inte skulla komma fler avsnitt förrän 2010!

Aja får lägga ner mer tid på gg eftersom jag halkat efter rejält på den serien. Idag har vi gjort vääärldens snyggaste pepparkakshus men Lindas föräldrar trackar oss fortfarande eftersom alla delar är helt snea... Jaja man gör väl inte pepparkakshus varje dag. Vi har även slagit in julklappar hos hennes mormor och morfar, tagit en promenad och ikväll blir det film med några kompisar tror jag.
Nu har mitt kära avsnitt laddat klart! Bilder på peppishuset kommer nog upp sen :)
Puss på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0