mina änglar

En bästa vän är en som ser att man är ledsen utan att tårarna hunnit komma. En bästa vän är den som verkligen bryr sig och engagerar sig för att man ska må bra. Jag har två vänner som betyder otroligt mycket och som ställer upp för mig.

Saras sms; jag älskar dig mest världens bästa vän<3 du vet att du kan höra av dig till mig när som helst om det känns jobbigt, om du inte orkar ska jag orka för oss båda <3

Jag älskar dig min allra bästa vän.

 

Lindas sms; Ville bara skriva godnatt. Och sen ville jag säga att jag tycker du är otroligt stark Natalie och att du är en av de vänner som är viktigast för mig just nu. Du är bäst <3

Du gör mig stark vännen. Tack för att du finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0